sadsad x
asdasd
Sıkça Sorulan Sorular
POPÜLER SORULAR

1 - İADE VAR MIDIR ?

Koşulsuz müşteri memnuniyetini ilke edinmiş olan www.pazarium.com.tr alışveriş sitemizden almış olduğunuz tüm ürünlerde 14 iş günü içerisinde dilerseniz iade yapabilirsiniz.

2 - İADE İŞLEMİMİ NASIL YAPABİLİRİM ?

İade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içinde kullanılmamış ve zarar görmemiş şekilde faturasıyla birlikte PTT Kargo (603044166) veya ARAS Kargo (1628844311349) gönderim kodu ile ÜCRETSİZ olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

Eğer siparişinizi KAPIDA ÖDEMELİ şekilde teslim aldıysanız ürün ile birlikte AD – SOYAD, IBAN NUMARASI ve BANKA ADI bilgilerini eksiksiz şekilde doldurarak tarafımıza gönderiniz

Eğer ödemenizi KREDİ KARTI ile yaptıysanız yalnızca ‘iade etmek istiyorum’ yazarak gönderim yapmalısınız.

İade tutarınız; tüm resmi kesintiler (kargo, kapıda ödeme ve 200 TL üzeri alışverişlerde yararlandığınız ücretsiz kampanya bedelleri) kesilerek en kısa sürede (en geç 1 hafta) içinde hesabınıza yatırılır.

Diğer kargo şirketleriyle yapılan gönderim ücretleri göndericiye aittir. 

3 - HANGİ ÜRÜNLERİN İADESİ YAPILMAZ ?

Belirtilen sürenin aşılması durumunda iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmez.

4 - KUSURLU ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?

Pazarium tarafından yapılan yanlış ürün, beden, renk ve benzeri gönderimler için müşteri hizmetleri (0212 568 1 000) ile iletişime geçerek teslim aldığınız ürünün iadesini 14 iş günü içerisinde gerçekleştirebilirsiniz. Belirlenen sürenin aşılması durumunda iade kabul edilmez. Kusurlu ürünler için hem ürünün ücreti hem de ödenen kargo bedeli iade edilir. Ancak cayma hakkını kullanma, beden uyumsuzluğu, ürünü beğenmeme gibi durumlarda yalnızca ürün iadesi sağlanır.

5 - ALDIĞIM ÜRÜN KUSURLU VEYA YANLIŞ GELDİĞİNDE NE YAPMAM GEREKİYOR ?

Siparişinizdeki ürün veya ürünler yanlış / kusurlu gelmesi durumunda kargo içeriği bozulmadan aynı gün veya bir sonraki gün tarafımıza gönderimi yapılması gerekmekte. Müşteri Hizmetleri 0212 568 1000 ile iletişime geçerek işleminizi tamamlayabilirsiniz. Siparişinizin tamamı kusurlu olması durumunda varsa kargo ve kapıda ödeme bedellerinin iadesi yapılır. 

6 - HANGİ KARGO FİRMALARI İLE ANLAŞMANIZ VARDIR ?

ARAS Kargo ve PTT Kargo ile anlaşmamız mevcuttur. İadelerinizi anlaşma kodumuz ile ücretsiz şekilde gönderebilirsiniz.  Farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.  ARAS Kargo İade Kodu: 1628844311349  -  PTT Kargo İade Kodu: 603044166

7 - İADE SİPARİŞİMİN ÜCRET İADESİ NE ZAMAN YAPILIR ?

İadeniz bize ulaştığı zaman iade işleminiz ile ilgili size SMS ya da mail ile bilgi verilecektir. Telefonla ulaşamadığımız durumlarda tarafınıza bilgilendirme SMS olarak yönlendirilecektir. İadenizin onaylandıktan sonra kredi kartlı ödemeleriniz aynı gün doğrudan kartınıza yatırılmaktadır. Kapıda Ödemeyle yapılan alışverişlerde de belirttiğiniz IBAN numarasına en kısa sürede (en geç 1 hafta) içinde yatırılmaktadır.

Yanlış verilen IBAN numaralarında müşteri hizmetlerimiz tarafından çağrı ya da SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz. Ulaşılamayan irtibat telefonlarında, www.pazarium.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.

8 - İADE İŞLEMİ SONRASINDA ÖDEME YAPILDIĞINDA HESABIMDA NE ZAMAN GÖRECEĞİM ?

İade departmanımız tarafından iadeniz yapıldıktan sonra bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması farklılık gösterebilir. Destek ve sorularınız için info@pazarium.com.tr adresine mail atabilir, 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz.

9 - SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?

Sipariş iptal talebiniz için sipariş numaranızı ve iptalinizi belirterek info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz veya 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.

10 - KAMPANYADAN YARARLANDIĞIM BİR SİPARİŞTE İADE YAPARSAM KAMPANYA İPTAL OLUR MU ?

İade gerçekleşeceği zaman yararlanılan kampanya süresi bitmişse ödenilen tutar kadar alışveriş yapılabilir ya da para iadesi talep edilebilir.

11 - SİPARİŞİM NE ZAMAN GELİR ?

Tüm Siparişlerinizde AYNI GÜN KARGO

Sipariş verdikten sonra siparişiniz en geç 24 saat içerisinde hazırlanıp kargoya teslim edilir. Tüm süreçlerden SMS ile bilgilendirilirsiniz.

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra kargo firması tarafından gelen SMS ile siparişinizin takibini sağlayabilirsiniz.

(Özel gün, hafta sonu, kampanya günleri gibi özel durumlarda kargo teslim süresinde değişiklikler olabilir)

12 - SİPARİŞİMİN TESLİMAT ADRESİNİ VEYA ALICI ADINI DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM ?

Değişiklik talebiniz için sipariş numaranızı veya telefon numaranızı belirterek info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz.

13 - SİPARİŞİM BEN YOKKEN GELMİŞ NE YAPACAĞIM ?

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda siparişinizi şubeye götürecektir. Şubeden siparişinizi teslim alabilirsiniz. Kargonuzun durumu hakkında 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirisiniz.

14 - RESMİ TATİL GÜNLERİNDE TESLİMAT YAPILIYOR MU ?

 Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

15 - KARGODAKİ SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM ?

KARGOYA VERİLDİ statüsünde olan siparişlerin iptali yapılamaz. Kargoyu teslim alıp sonrasında iade işlemi yapılabilir.

16 - ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR ?

Site üzerinden Kredi Kartı ya da Banka Kartı ile

Kapıda nakit veya kredi kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

(Kapıda kredi kartı ile ödeme hizmetini sadece aras kargo sağlamaktadır. Siparişinizi kapıda kredi kartı ile ödeme yapmak isterseniz sipariş aşamasında belirtmeniz gerekir.)

17 - KREDİ KARTINA TAKSİT YAPILIYOR MU ?

Tüm kredi kartlarında taksitlendirme mevcuttur.

11.01.2019 Tarih itibariyle 8198 sayılı kurur kararı gereğinde kozmetik ürünlerinde taksitlendirme yapılmamaktadır.

(sepetinizde herhangi bir kozmetik ürünü yoksa taksitlendirme işlemi yapılır)

18 - KREDİ KARTI BİLGİLERİM VEYA KİŞİSEL BİLGİLERİM GÜVENDE Mİ ?

Pazarium ile tamamen güvendesiniz.

Ödeme alt yapısı olarak İyzico güvencesi ile kart bilgileriniz korunmaktadır. SSL sertifikası ile tüm bilgileriniz güvenle saklanır. Bilgileriniz 3. Kişi veya kurumlar ile paylaşılmaz.

19 - ÖDEMEMİN BİR KISMINI KARTLA BİR KISMINI NAKİT YAPABİLİR MİYİM ?

Maalesef. Yalnızca tek bir ödeme yöntemi kullanılır.

20 - TÜKENEN ÜRÜNLER TEKRAR SATIŞTA OLDUĞUNDA NASIL HABERDAR OLURUM ?

Mobil uygulama, web site veya mobil site üzerinden beğendiğiniz ürünün istediğiniz bedenine tıkladıktan sonra ‘’Stoklara Düşünce Haber Ver ‘’ butonuna tıklamanız yeterlidir. Ürün stoğu gelince tarafınıza SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Üyelik Girişi > Ürün Detay Sayfası > Tükenen Beden > Stoklara Düşünce Haber Ver

21 - BİR ÜRÜNÜNÜ KAMPANYA DÖNEMİNDE FİYAT TAKİBİNİ NASIL YAPABİLİRİM ?

Mobil uygulama, web site veya mobil site üzerinden beğendiğiniz ürünün kampanya dönemlerinde fiyat takibini ürün detay sayfasında yer alan ‘’Fiyat Alarmı’’ kısmında yapabilirsiniz.

Üyelik Girişi > Ürün Detay Sayfası > Fiyat Alarmı

22 - KARGO ÜCRETLERİ NELERDİR ?

200 TL üzeri alış verişinizde siparişinizi kredi kartı ile yaparsanız hiçbir ek ücret ödemezsiniz.

200 TL üzeri alış verişlerde siparişinizi kapıda ödeme ile yaparsanız 6,90 TL lik Kapıda Ödeme Bedeli yansır.

 

200 TL altı alış verişlerinizde siparişinizi site üzerinde kredi kartı / banka kartı ile yaparsanız 9,90 TL Kargo Bedeli yansır.

200 TL altı alış verişlerinizde siparişinizi kapıda ödeme ile yaparsanız 6,90 TL Kapıda Ödeme Bedeli + 9,90 TL Kargo Bedeli yansır.
Yardıma ihtiyacınız var mı?
Hemen bizi arayın!
0212 568 1000
E-posta ile destek alın! info@pazarium.com.tr
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.