1-İADE VAR MIDIR?
Koşulsuz müşteri memnuniyetini ilke edinmiş olan www.pazarium.com.tr alışveriş sitemizden almış olduğunuz tüm ürünlerde ürünün etiketi ve bütünlüğü bozulmamış olması kaydıyla (Hijyen koşulları gereği tesettür mayo, pijama, iç giyim kategorinsdeki ürünler, termal ürünler ve kozmetik hariç) 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.
2-İADE İŞLEMİMİ NASIL YAPABİLİRİM?
İade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren en geç 14 iş günüdür. İç Giyim ve kişisel bakım ürünlerinde kesinlikle iade ve değişim kabul edilmemektedir. Web siteden sipariş detayınıza girerek iade talebi oluştur butonuna basarak ürün açıklamalarını seçip (defo, hata veya yanlışlık durumunda mutlaka belirterek) iade talebi oluşturabilirsiniz. Sistem tarafından size verilen RD ile başlayan kod ile PTT kargoya giderek karşı ödemeli ücretsiz iade sağlayabilirsiniz.
"Hesabım" > "Siparişlerim" > "Detaylar" > "İade Talebi Oluştur"
Eğer siparişinizi KAPIDA ÖDEMELİ şekilde teslim aldıysanız ürün ile birlikte AD – SOYAD, IBAN NUMARASI ve BANKA ADI bilgilerini eksiksiz şekilde doldurarak tarafımıza gönderiniz
Eğer ödemenizi KREDİ KARTI ile yaptıysanız yalnızca ‘iade etmek istiyorum’ yazarak gönderim yapmalısınız.
İade tutarınız; tüm resmi kesintiler (kargo ve kapıda ödeme) kesilerek kargo bizlere teslim edildikten sonra en geç 7 iş günü içinde hesabınıza yatırılır.
Diğer kargo şirketleriyle yapılan gönderim ücretleri göndericiye aittir.
KURUMSAL MÜŞTERİLER İÇİN ÖNEMLİ BİLGİ!
İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal olarak kesilmiş ise iade ederken fatura kesilen kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanmayacaktır ve tarafımıza teslim tarihinden sonra 7 iş gününde iade faturası kesilmeyen ürünler iade edilecek yada kabul edilmediği takdirde imha edilecektir
İADE MÜŞTERİ NUMARASI : 405056626
3-İADE POLİTİKANIZ NEDİR?
Ürünün iade süresi teslim aldıktan sonra 14 iş günüdür. İadenizin kabul edilmesi için ürünün paketi hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber iade edilmesi gerekmektedir.
Hijyen koşulları gereği tesettür mayo, pijama ,iç giyim kategorisindeki ürünler, termal ürünler ve kozmetik ürünlerinde kesinlikle iade ve değişim kabul edilmemektedir.(ürün açıklamalarını mutlaka okuyunuz)
Siparişinizin tamamı kusurlu olması durumunda varsa kargo ve kapıda ödeme bedellerinin iadesi yapılır. Ancak cayma hakkını kullanma, beden uyumsuzluğu, ürünü beğenmeme gibi durumlarda yalnızca ürün iadesi sağlanır.
4-KUSURLU ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR?
"Hesabım" > "Siparişlerim" > "Detaylar" > "İade Talebi Oluştur" adımlarını takip edip iade edilecek ürün ve iade nedenini seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçiniz. Pazarium tarafından yapılan yanlış ürün, beden, renk ve benzeri gönderimler için iade talebinizde mutlaka ürünün hatasını belirtiniz.
Konuyla alakalı detaylı bilgi için info@pazarium.com.tr mail adresinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
5-İADE SİPARİŞİMİN ÜCRET İADESİ NE ZAMAN YAPILIR?
İptal ettiğiniz ürünün ücret iadesi aynı gün yatırılır, hesabınıza düşmesi (bankaya bağlı olarak) 1-7 iş günüdür. İade ettiğiniz ürünün ücret iade süreci aşağıdaki gibidir;
İadenizin durumunu PTT kargonun size verdiği barkodda yazan KP veya AP le başlayan barkod numarası ile ptt gönderi takip sayfasından https://gonderitakip.ptt.gov.tr takip edebilirsiniz.
İade ettiğiniz ürün bizlere ulaştıktan sonra en geç 72 saat içerisinde iade şartına uygunluğu kontrol edilir.
Ürün iade şartlarına uygunsa, iadeniz onaylanır ve ücret iadeniz bankanıza veya verdiğiniz iban bilgisine bağlı olarak 3-7 iş günü içerisinde yansır ve tarafınıza SMS ile bilgi verilmektedir. Yanlış verilen IBAN numaralarında müşteri hizmetlerimiz tarafından çağrı ya da SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz. Ulaşılamayan irtibat telefonlarında, www.pazarium.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.
Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
6-İADE İŞLEMİ SONRASI ÖDEME YAPILDIĞINDA HESABIMDA NE ZAMAN GÖRECEĞİM?
İade departmanımız, iadeniz yapıldıktan sonra tarafınıza SMS ile bilgilendirme yapacaktır. Bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması 3 ile 7 iş günü arasında farklılık gösterebilir. Destek ve sorularınız için info@pazarium.com.tr adresine mail atabilir, 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini hafta içi sabah 08:00 akşam 17:00 arasında arayarak bilgi alabilirsiniz.
7-SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce onaylandı veya ürün hazırlanıyor aşamasındayken aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz.
“Siparişlerim> Sipariş detayı > Siparişi iptal et >İptal talebini onayla bu aşamaları sağladığınızda siparişiniz iptal edilecektir.
Sipariş iptal talebiniz için sipariş numaranızı ve iptalinizi belirterek info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz veya mesai saatleri içerisinde 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.