sadsad x
asdasd
İptal & İade Şartları
İPTAL & iADE ŞARTLARI

1 - Ürün İadesi Nasıl Yapılır ?

İade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içinde kullanılmamış veya zarar görmemiş halde faturasıyla birlikte ARAS Kargo iade kodu ile ÜCRETSİZ olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Ürünü YALNIZCA PTT ve ARAS kargonun Pazarium tarafından verilen anlaşma kodu ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz; aksi takdirde ücret kesintisi yapılacaktır. Diğer kargo şirketleriyle yapılan iade ücretleri göndericiye aittir. İade işleminizi yaparken, eğer kapıda ödeme yaptıysanız teslim aldığınız ürün ile birlikte gönderilen fişin arka kısmında bulunan AD – SOYAD, IBAN NUMARASI ve BANKA ADI bilgilerini eksiksiz şekilde doldurarak; kredi kartı ile ödeme yaptıysanız yalnızca ‘iade etmek istiyorum’ yazarak ürünün yanında göndermelisiniz. İade ettiğiniz ürünün Pazarium’un ilgili birimleri tarafından incelenip onaylanmasının ardından iade tutarı; varsa kargo, kapıda ödeme ve kampanya bedelleri kesilerek en geç 14 gün içinde hesabınıza yatırılır. 200 TL üzeri alışverişlerinizde size sunmuş olduğumuz kargo bedava kampanyası bedeli ise iadeniz durumunda kesilmektedir. PTT Kargo (603044166)  ARAS Kargo (1628844311349) 

2 - Hangi Ürünlerin İade Yapılamaz?

Belirlenen sürenin aşılması durumunda iade ve değişim işlemleri gerçekleştirilemez. Faturasız, etiketsiz, yıkanmış, kullanılmış ve hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmez. Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünleri (haşema, mayo, çorap vb.), kozmetik ürünleri ve takılarda iade ve değişim işlemleri uygulanmaz.

3- Kargo Ücretlendirmesi Nasıl Yapılır?

200 TL ve üzerindeki sepet tutarı için kredi kartı ile ödeme yapıldığı takdirde kargo ÜCRETSİZDİR. 200 TL üzeri alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği için ödenecek bedel 6,90TL’dir. 200TL’lik alışverişin iadesi durumunda kampanya dışına çıkıldığından dolayı ürün tutarı 9,90 TL kargo ücreti kesilerek ilgili hesaba yatırılır. 200 TL ve altındaki sepet tutarı için kredi kartı ile ödeme yapıldığı takdirde kargo ücreti 6,90 TL’dir. 200 TL altındaki alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği için ödenecek bedel 6,90TL’dir. Yüklü miktarda yapılan alışverişlerde ürün ağırlığından dolayı kargo ücretleri değişiklik gösterebilir.

4 - Kusurlu Ürün İadesi Nasıl Yapılır?

Pazarium tarafından yapılan yanlış ürün, beden, renk ve benzeri gönderimler için müşteri hizmetleri (0212 568 1 000) ile iletişime geçerek teslim aldığınız ürünün iadesini 14 iş günü içerisinde gerçekleştirebilirsiniz. Belirlenen sürenin aşılması durumunda iade kabul edilmez. Kusurlu ürünler için hem ürünün ücreti hem de ödenen kargo bedeli iade edilir. Ancak cayma hakkını kullanma, beden uyumsuzluğu, ürünü beğenmeme gibi durumlarda yalnızca ürün iadesi sağlanır.

5 - Özel Gün ve Kampanya Dâhilindeki Siparişlerin İade ve Değişimi Nasıl Olur?

Özel gün veya kampanyalar eşliğinde satın alınan ürünlerle birlikte gönderilen hediyeler, iade ve değişim yapılması istendiğinde geri gönderilmelidir. Gönderilmemesi durumunda hediye ürün bedeli, ürün tutarından düşülecektir.

6 - Kargo Teslim Alınmadığında Ne Olur?

Kredi kartı veya hediye çeki ile yapılan alışverişlerde adrese gönderilen kargo alıcı tarafından teslim alınmadığında ürün tutarı, kargonun geliş ve gidiş ücretleri kesilerek alıcının hesabı yatırılır.

7 - Nasıl Toptan Sipariş Verilir?

Toptan satışa özel fiyatları görebilmeniz için sitemize üye olduktan sonra bizimle iletişime geçip toptan satış müşterisi olduğunuzu bildirmelisiniz. Toptan satışta ilk etapta en az 1000 Dolar’lık alışveriş yapmalısınız. Toptan satışlarda ürünler kusurlu olmadığı takdirde iade ve değişim işlemleri yapılmaz. Kapıda ödeme seçeneği toptan satışlar için geçerli değildir. Ödemeler havale, EFT veya sitemiz üzerinden kredi kartı ile gerçekleştirilebilir. Toptan Satış Numarası: 0552 329 37 37 Diğer Sorularınız İçin… Pazarium’un önceliği her zaman müşteri memnuniyetidir. Müşterilerine her konuda yardımcı olmayı kendisine ilke edinmiştir. Bu nedenle yaşamış olduğunuz olumlu – olumsuz tüm konularla yakından ilgilenmektedir. Yaşayacağınız herhangi bir sorunda direkt iletişim için 0212 568 1 000 numaralı müşteri hizmetleri hattını kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra diğer iletişim seçenekleri; Mail: info@pazarium.com.tr Mail: musteri@pazarium.com.tr Whatsapp: 0552 378 37 37 – 0505 971 34 34
Bize Ulaşın
Yardıma ihtiyacınız var mı?
Hemen bizi arayın!
0212 568 1000
E-posta ile destek alın! info@pazarium.com.tr
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.