Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Ziyaretçi Defteri
Müşterilerimizin daha önce sorduğu sorulardan yararlanabilir yada yeni soru sorabilirsiniz.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız bize yeni bir soru sorabilirsiniz
Deftere Yaz
İADE İŞLEMİMİ NASIL YAPABİLİRİM ?
Popüler Sorular 2 05/12/2020 11:16:42
Yanıt :

İade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içinde kullanılmamış veya zarar görmemiş halde faturasıyla birlikte PTT veya ARAS kodu ile ÜCRETSİZ olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

Eğer siparişinizi Kapıda Ödemeli şekilde teslim aldıysanız ürün ile birlikte AD – SOYAD, IBAN NUMARASI ve BANKA ADI bilgilerini eksiksiz şekilde doldurarak; kredi kartı ile ödeme yaptıysanız yalnızca ‘iade etmek istiyorum’ yazarak gönderim yapmalısınız.

iade tutarı; varsa kargo, kapıda ödeme ve kampanya bedelleri kesilerek en geç 14 gün içinde hesabınıza yatırılır.

ARAS Kargo İade Kodu: 1628844311349
PTT Kargo İade Kodu: 603044166
DEĞİŞİM VEYA İADE VAR MIDIR ?
Popüler Sorular 1 05/12/2020 11:15:22
Yanıt :
Değişim veya İade sitemizde ikisi de mevcuttur. Siparişinizden memnun kalmama durumunda 14 iş günü içerisinde iade veya değişim olduğunu belirterek işlem yapabilirsiniz.
2.ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?
Pınar 02/12/2017 18:17:01
Yanıt :
İade için; İade edeceğinizi ürünü teslimat tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içerinde ürün ile birlikte gelen fişin arka kısmına - IBAN NUMARASI – AD/SOYAD – BANKA ADI – bilgilerini eksiksiz doldurarak, teslim aldığınız ürünü (varsa aksesuarları ile birlikte) anlaşmalı olduğumuz (ARAS) kargo ile birlikte ÜCRETSİZ bir şekilde gönderimini yapabilirsiniz.
2.ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?
Pınar 02/12/2017 18:16:27
Yanıt :
İade için; İade edeceğinizi ürünü teslimat tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içerinde ürün ile birlikte gelen fişin arka kısmına - IBAN NUMARASI – AD/SOYAD – BANKA ADI – bilgilerini eksiksiz doldurarak, teslim aldığınız ürünü (varsa aksesuarları ile birlikte) anlaşmalı olduğumuz (ARAS) kargo ile birlikte ÜCRETSİZ bir şekilde gönderimini yapabilirsiniz.
3.HANGİ ÜRÜNLERİN DEĞİŞİMİ YAPILMAZ?
Pınar 02/12/2017 18:15:56
Yanıt :
Belirtilen sürenin aşılması durumunda iade ve değişim işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.
9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:15:10
Yanıt :
Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (Aras Kargo) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 4,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.
7.İADELERİMİZİ HANGİ KARGO İLE GÖNDERMELİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:14:22
Yanıt :
İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (ARAS KARGO ) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece ARAS KARGO ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.
ARAS Kargo İade Kodu: 1628844311349
6. ALDIĞIM ÜRÜN KUSURLU VEYA YANLIŞ GELDİĞİNDE NE YAPMAM GEREKİYOR ?
Pınar 02/12/2017 18:13:45
Yanıt :
www.pazarium.com.tr den kaynaklanan. yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk vb. gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisin de www.pazarium.com.tr Müşteri Hizmetleri 0212 568 1000 ile irtibata geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz. Bu sürenin dışın da herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli siz değerli müşterilerimize geri yansıtılacaktır. (Ürün iadelerinde sadece ürünlerin tamamı kusurluysa ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli geri ödenmektedir. Bunun dışında beden uyumsuzluğu, beğenmeme, cayma hakkını kullanması durumunda kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan ücret bedeli iade edilir.)
7.İADELERİMİZİ HANGİ KARGO İLE GÖNDERMELİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:13:10
Yanıt :
İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (ARAS KARGO ) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece ARAS KARGO ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.
8.DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:12:28
Yanıt :
Kargoda ürünleri teslim almış olduğunuz andan itibaren herhangi bir sorun yaşamış olduğunuzda (beden uymama, üründen hoşlanmama vs.) ürün ve ya ürünlerinizin en geç 7 gün içerisinde tarafımıza göndererek iade veya değişimini sağlayabilirsiniz.
9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:11:45
Yanıt :
Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (ARAS KARGO) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 9,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.
9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:11:13
Yanıt :
Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (ARAS KARGO) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 9,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.
11. AYNI SİPARİŞ İÇERİSİNDE BİR KISMI İADE BİR KISMI DEĞİŞİM OLARAK SAĞLAYABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:10:23
Yanıt :
Siparişinizin bir kısmını iade bir kısmını değişim yapabilirsiniz. Değişim yapacağınız ürünler için değişim prosedürü iade etmek istediğiniz ürünler için ise iade prosedürü uygulanıp işleminiz yapılır.
12. İNTERNET MAĞAZASINDAN ALINAN ÜRÜNLERİ PAZARİUM MAĞAZASINDA DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:09:53
Yanıt :
İnternet mağazasından alınan ürünler Pazarium mağazasından fişiniz ile birlikte en geç 7 iş günü içinde değişim yapılabilir. fakat iade yapılamaz.(ayakkabı,saat,aksesuar ) gibi ürünler mağazalardan değişim yapılamaz.
12. İNTERNET MAĞAZASINDAN ALINAN ÜRÜNLERİ PAZARİUM MAĞAZASINDA DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?
Pınar 02/12/2017 18:08:35
Yanıt :
İnternet mağazasından alınan ürünler Pazarium mağazasından fişiniz ile birlikte en geç 14 iş günü içinde değişim yapılabilir. fakat iade yapılamaz.(ayakkabı,saat,aksesuar ) gibi ürünler mağazalardan değişim yapılamaz.
14.İADEM SİZE ULAŞINCA NE OLACAK VE ÖDEMEM NE ZAMAN YAPILACAK ?
Pınar 02/12/2017 18:08:16
Yanıt :
İadeniz bize ulaştığı zaman iade işleminiz ile ilgili size SMS ya da mail ile bilgi verilecektir. Telefonla ulaşamadığımız durumlarda tarafınıza bilgilendirme SMS olarak yönlendirilecektir. İadenizin onaylandıktan sonra kredi kartlı ödemeleriniz doğrudan kartınıza yatırılmaktadır. Kapıda Ödemeyle yapılan alışverişlerde de fişin arkasına belirttiğiniz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Kredi kartlı ödemeleriniz en geç 7-14 işgünü içerisinde yapılmakta ancak ekstrenize yansıması tamamıyla bankanızla alakalıdır. www.pazarium.com.tr ‘nin bu süreçlere hiçbir müdahale hakkı bulunmamaktadır. Yaşanan gecikmelerde bankanızdan bilgi alabilirsiniz. Kapıda ödemeyle yapılan alışverişlerinizde iade işlemlerinizin hızlı olması için; Fişinizin arkasına belirttiğiniz bilgilerin, özellikle ödemenin yapılacağı Ad-Soyad ve IBAN bilgileri kısmını eksiksiz doldurmanız çok önemlidir. İade işlemleriniz onaylandıktan 7-14 iş günü içerisinde ödemeleriniz belirtmiş olduğunuz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Yanlış verilen IBAN numaralarında müşteri hizmetlerimiz tarafından çağrı ya da SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz. Ulaşılamayan irtibat telefonlarında, www.pazarium.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.
15. SİPARİŞİMİ KREDİ KARTI İLE OLUŞTURDUM İBAN NUMARASI YAZMAMA GEREK VAR MI ?
Pınar 02/12/2017 18:07:38
Yanıt :
Kredi kartlı siparişlerde IBAN numarası belirtmenize gerek yoktur. Bu bilgi kapıda kağıda kredi kartı ile ödeme yapan müşterilerimiz için de geçerlidir.
16.İADE İŞLEMİ SONRASINDA ÖDEME YAPILDIĞINDA HESABIMDA NE ZAMAN GÖRECEĞİM ?
Pınar 02/12/2017 18:06:46
Yanıt :
İade işlemlerinizde iadeniz onaylandıktan sonra en geç 7-14 iş günü içerisinde hesabınıza ödeme gerçekleşmektedir. Fakat kredi kartlı alışverişlerde bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması konusunda farklılık gösterebilir. Bu durumda lütfen bankanızla irtibat geçiniz.
17.SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?
Pınar 02/12/2017 18:06:11
Yanıt :
Sipariş iptal talebiniz için sipariş numaranızı ve iptalinizi belirterek info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz veya 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz.
19.DİĞER SORULARIM İÇİN NE YAPMAM GEREKİR?
Pınar 02/12/2017 18:05:36
Yanıt :
0212 568 10 00 numarasından müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
İade işlemi sonrasında ödeme yapıldığında hesabımda ne zaman göreceğim?
Pınar 02/12/2017 18:04:58
Yanıt :
İade işlemlerinizde iadeniz onaylandıktan sonra en geç 7-14 iş günü içerisinde hesabınıza ödeme gerçekleşmektedir. Fakat kredi kartlı alışverişlerde bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması konusunda farklılık gösterebilir. Bu durumda lütfen bankanızla irtibat geçiniz.
IBAN numaramı nereden ve nasıl öğrenebilirim?
Pınar 02/12/2017 18:04:18
Yanıt :
IBAN numaranızı bankanızın müşteri hizmetlerinden. internet bankacılığından veya ATM lerden öğrenebilirsiniz.
ÜRÜN DEĞİŞİMİ NASIL YAPILIR ?
Pınar 02/12/2017 18:03:41
Yanıt :
Değişim için; Değişim yapacağınız ürünü 14 iş günü içerinde anlaşmalı olduğumuz kargo ile (ARAS Kargo) bize gönderimini yaptıktan sonra, ürünler tarafımıza ulaştığı an üyeliğine iade tutarınız ‘’Hediye Çeki‘’ olarak tanımlanacak ve tarafınıza SMS ile bilgi verilecektir. SMS geldikten sonra üç (3) ay içerinde alışverişinizi yapabilirsiniz.
Hediye Çeki Kupon Kodunuzu üyeliğinize giriş yaptıktan sonra ‘’HESAP’’ sayfasındaki ‘’ HEDİYE ÇEKLERİM’’ butonuna tıkladıktan sonra karşınıza çıkan kodu ‘’SEPET’’ kısmında kullanmanız yeterlidir.
23 Soru bulundu.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.