yandex-metrica-pazarium
SSS Sık Sorulan Sorular
  • Soru

    ÜRÜN DEĞİŞİMİ NASIL YAPILIR ?

    Değişim için; Değişim yapacağınız ürünü 7 iş günü içerinde anlaşmalı olduğumuz kargo ile (SÜRAT KARGO) bize gönderimini yaptıktan sonra, ürünler tarafımıza ulaştığı an üyeliğine iade tutarınız ‘’Hediye Çeki‘’ olarak tanımlanacak ve tarafınıza SMS ile bilgi verilecektir. SMS geldikten sonra bir (1) ay içerinde alışverişinizi yapabilirsiniz.
    Hediye Çeki Kupon Kodunuzu üyeliğinize giriş yaptıktan sonra ‘’HESAP’’ sayfasındaki ‘’ HEDİYE ÇEKLERİM’’ butonuna tıkladıktan sonra karşınıza çıkan kodu ‘’SEPET’’ kısmında kullanmanız yeterlidir.

  • Soru

    2.ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?

    İade için; İade edeceğinizi ürünü teslimat tarihinden itibaren en geç 7 iş günü içerinde ürün ile birlikte gelen fişin arka kısmına - IBAN NUMARASI – AD/SOYAD – BANKA ADI – bilgilerini eksiksiz doldurarak, teslim aldığınız ürünü (varsa aksesuarları ile birlikte) anlaşmalı olduğumuz (Sürat Kargo) kargo ile birlikte ÜCRETSİZ bir şekilde gönderimini yapabilirsiniz.

  • Soru

    3.HANGİ ÜRÜNLERİN DEĞİŞİMİ YAPILMAZ?

    Belirtilen sürenin aşılması durumunda iade ve değişim işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

  • Soru

    4. HANGİ ÜRÜNLERİN İADESİ KABUL EDİLEMEZ /YAPILAMAZ ?

    Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade kabul edilmez. Aynı sebeplerden dolayı, haşema, mayo, kozmetik ve takılarda iade ve değişim yapılamaz.

  • Soru

    5.ÜRÜNÜ HANGİ ADRESE GÖNDERECEĞİM ?

    Göndermek istediğiniz ürünün içerisine irtibat bilgilerinizi ve sipariş numaranızı boş bir kağıda not şeklinde yazarak PAZARİUM TESKSTİL SANAYİ TİC. LTD. ŞTİ. Nine Hatun Mh. Davutpaşa Cad. No:44 Esenler/İSTANBUL adresimize gönderebilirsiniz.

  • Soru

    6. ALDIĞIM ÜRÜN KUSURLU VEYA YANLIŞ GELDİĞİNDE NE YAPMAM GEREKİYOR ?

    www.pazarium.com.tr den kaynaklanan. yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk vb. gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisin de www.pazarium.com.tr Müşteri Hizmetleri 0212 568 1000 ile irtibata geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz. Bu sürenin dışın da herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli siz değerli müşterilerimize geri yansıtılacaktır. (Ürün iadelerinde sadece ürünlerin tamamı kusurluysa ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli geri ödenmektedir. Bunun dışında beden uyumsuzluğu, beğenmeme, cayma hakkını kullanması durumunda kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan ücret bedeli iade edilir.)

  • Soru

    7.İADELERİMİZİ HANGİ KARGO İLE GÖNDERMELİYİM ?

    İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (SÜRAT KARGO) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece Sürat Kargo ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.

  • Soru

    8.DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?

    Kargoda ürünleri teslim almış olduğunuz andan itibaren herhangi bir sorun yaşamış olduğunuzda (beden uymama, üründen hoşlanmama vs.) ürün ve ya ürünlerinizin en geç 7 gün içerisinde tarafımıza göndererek iade veya değişimini sağlayabilirsiniz.

  • Soru

    9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?

    Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (SÜRAT KARGO) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 4,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.

  • Soru

    10.ÜRÜNÜ İADE OLARAK GÖNDERİRKEN KARGO ÜCRETİNİ BEN Mİ ÖDEYECEĞİM ?

    Ürün iade işlemlerinde ürün veya ürünlerin kargo masrafı anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderildiği takdirde herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. iade işleminiz gerçekleştiği takdirde ilk sipariş esnasında yapılan gönderi için kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek (ÜRÜN ÜCRETLERİ ) kalan bakiye banka hesabınıza/kredi kartınıza 10-14 iş günü içerisinde iade edilecektir.

Toplam 19 mesaj var.
1 2
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.