sadsad x
asdasd
SSS Sık Sorulan Sorular
  • Pınar
    Soru

    2.ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR ?

    Cevap

    İade için; İade edeceğinizi ürünü teslimat tarihinden itibaren en geç 7 iş günü içerinde ürün ile birlikte gelen fişin arka kısmına - IBAN NUMARASI – AD/SOYAD – BANKA ADI – bilgilerini eksiksiz doldurarak, teslim aldığınız ürünü (varsa aksesuarları ile birlikte) anlaşmalı olduğumuz (Sürat Kargo) kargo ile birlikte ÜCRETSİZ bir şekilde gönderimini yapabilirsiniz.

  • Pınar
    Soru

    3.HANGİ ÜRÜNLERİN DEĞİŞİMİ YAPILMAZ?

    Cevap

    Belirtilen sürenin aşılması durumunda iade ve değişim işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

  • Pınar
    Soru

    4. HANGİ ÜRÜNLERİN İADESİ KABUL EDİLEMEZ /YAPILAMAZ ?

    Cevap

    Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade kabul edilmez. Aynı sebeplerden dolayı, haşema, mayo, kozmetik ve takılarda iade ve değişim yapılamaz.

  • Pınar
    Soru

    5.ÜRÜNÜ HANGİ ADRESE GÖNDERECEĞİM ?

    Cevap

    Göndermek istediğiniz ürünün içerisine irtibat bilgilerinizi ve sipariş numaranızı boş bir kağıda not şeklinde yazarak PAZARİUM TESKSTİL SANAYİ TİC. LTD. ŞTİ. Nine Hatun Mh. Davutpaşa Cad. No:44 Esenler/İSTANBUL adresimize gönderebilirsiniz.

  • Pınar
    Soru

    6. ALDIĞIM ÜRÜN KUSURLU VEYA YANLIŞ GELDİĞİNDE NE YAPMAM GEREKİYOR ?

    Cevap

    www.pazarium.com.tr den kaynaklanan. yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk vb. gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisin de www.pazarium.com.tr Müşteri Hizmetleri 0212 568 1000 ile irtibata geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz. Bu sürenin dışın da herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli siz değerli müşterilerimize geri yansıtılacaktır. (Ürün iadelerinde sadece ürünlerin tamamı kusurluysa ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli geri ödenmektedir. Bunun dışında beden uyumsuzluğu, beğenmeme, cayma hakkını kullanması durumunda kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan ücret bedeli iade edilir.)

  • Pınar
    Soru

    7.İADELERİMİZİ HANGİ KARGO İLE GÖNDERMELİYİM ?

    Cevap

    İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (SÜRAT KARGO) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece Sürat Kargo ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.

  • Pınar
    Soru

    8.DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?

    Cevap

    Kargoda ürünleri teslim almış olduğunuz andan itibaren herhangi bir sorun yaşamış olduğunuzda (beden uymama, üründen hoşlanmama vs.) ürün ve ya ürünlerinizin en geç 7 gün içerisinde tarafımıza göndererek iade veya değişimini sağlayabilirsiniz.

  • Pınar
    Soru

    9. GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?

    Cevap

    Değişim için göndermiş olduğunuz ürün veya ürünleri anlaşmalı olduğumuz (SÜRAT KARGO) ile bize gönderdiğiniz de ücret ödemeksizin gönderimini yapabilirsiniz. Değişim yapıldıktan sonra ürünleriniz tekrardan size gönderimi yapıldığında (ÜA) Ücret Alıcı olarak kargonuz size gönderilir ve tarafınıza 4,90 TL’lik bir kargo ücreti yansıtılır.

  • Pınar
    Soru

    10.ÜRÜNÜ İADE OLARAK GÖNDERİRKEN KARGO ÜCRETİNİ BEN Mİ ÖDEYECEĞİM ?

    Cevap

    Ürün iade işlemlerinde ürün veya ürünlerin kargo masrafı anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderildiği takdirde herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. iade işleminiz gerçekleştiği takdirde ilk sipariş esnasında yapılan gönderi için kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek (ÜRÜN ÜCRETLERİ ) kalan bakiye banka hesabınıza/kredi kartınıza 10-14 iş günü içerisinde iade edilecektir.

  • Pınar
    Soru

    11. AYNI SİPARİŞ İÇERİSİNDE BİR KISMI İADE BİR KISMI DEĞİŞİM OLARAK SAĞLAYABİLİR MİYİM ?

    Cevap

    Siparişinizin bir kısmını iade bir kısmını değişim yapabilirsiniz. Değişim yapacağınız ürünler için değişim prosedürü iade etmek istediğiniz ürünler için ise iade prosedürü uygulanıp işleminiz yapılır.

Toplam 20 mesaj var.
1 2
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.