yandex-metrica-pazarium
SSS Sık Sorulan Sorular
  • Soru

    Ürünleri iade etmek istiyorum?

    KARGO BEDAVA - Kampanyası ! 15.06.2017 tarihininden 24.06.2017 tarihine kadar geçerli olan ''Ücretsiz Kargo'' kampanyası tüm müşterilerimize özeldir. ''Bu kampanya her yeni siparişiniz de geçerli olup değişim ve iade durumlarında kargo ve kapıda ödeme ücret bedelleri kesilerek kalan bakiye hesabınıza/veya banka hesabınıza gönderilir. www.pazarium.com.tr den aldığınız ürünleri. teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz olarak doldurup anlaşmalı olduğumuz kargo (SÜRAT KARGO) ile mevcut anlaşmamız üzerinden iade yapabilirsiniz. Ancak anlaşmamız olmayan kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir, anlaşmamız olmayan kargo şirketleri ile ücret alıcı olarak tarafımıza gönderilen kargoların kabulü kesinlikle yapılmamakta. Sadece Tasarım ve Abiye ürünlerine özel iade işlemi; ürünün aynı gün içerisinde geri iade edilmesi durumunda geçerli olacaktır. Belirtilen sürenin aşılması durumunda.iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. İadeniz www.pazarium.com.tr nin ilgili birimleri tarafından incelendikten sonra sizlere dönüş yapılarak süreç başlayacaktır. İadeniz onaylandığında ürün ücreti,irtibat numaranızdan sizlere ulaşıldığı takdirde en geç 7 iş günü içerisinde iade edilir. Bundan sonraki süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve www.pazarium.com.tr nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir, ancak bankanız tarafından, iadenin geri ödemesi, yine taksitli şekilde kredi kartınıza yansıtılmaktadır. Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden www.pazarium.com.tr sorumlu olmamaktadır. Ayrıntılı bilgi için 0212 568 1000 Müşteri Destek Hizmetlerini Arayabilir veya Destek Bölümünden E-mail ile Bilgi Talep Edebilirsiniz.

  • Soru

    Ürünü Hangi Adrese Göndereceğim?

    Göndermek istediğiniz ürünü faturanın arka yüzünde yazılı bulunan adrese göndermeniz yeterlidir. Faturanın arka yüzünde adres mevcut değil ise ürünün içerisine irtibat bilgilerinizi ve sipariş numaranızı boş bir kağıda not şeklinde yazarak PAZARİUM TESKSTİL SANAYİ TİC. LTD. ŞTİ. Nine Hatun Mh. Davutpaşa Cad. No:44 Esenler/İSTANBUL adresimize gönderebilirsiniz.

  • Soru

    İadelerimizi Hangi Kargo ile Göndermeliyim?

    İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo (SÜRAT KARGO) ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Şuan için sadece Sürat Kargo ile anlaşmamız üzerinden ücretsiz ürün iade/değişim alınabilmekte farklı kargoları tercih etmeniz durumunda kargo masrafları size ait olup, anlaşmamız olmayan kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargoları kabul etmemekteyiz.

  • Soru

    Ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?

    İade süreci en geç 7 gündür.Bulunmuş olduğunuz bölgeye anlaşmalı olduğumuz kargo belirli günlerde gelmekte ise o günde teslimat sağlayabilirsiniz. Mobil bölgeler için iade ve değişim süresi 14 iş günüdür. Sadece Tasarım ve Abiye ürünlerine özel iade işlemi; ürünün aynı gün içerisinde geri iade edilmesi durumunda geçerli olacaktır.Belirtilen sürenin aşılması durumunda. iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Ayrıca iade-değişim süreci dolmuş olan ürünleri gönderim sağlanamamaktadır.

  • Soru

    Aldığım ürün kusurlu veya yanlış geldiğinde ne yapmam gerekiyor?

    www.pazarium.com.tr den kaynaklanan. yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk vb. gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisin de www.pazarium.com.tr Müşteri Hizmetleri 0212 568 1000 ile irtibata geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz. Bu sürenin dışın da herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli siz değerli müşterilerimize geri yansıtılacaktır. (Ürün iadelerinde sadece ürünlerin tamamı kusurluysa ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli geri ödenmektedir. Bunun dışında beden uyumsuzluğu, beğenmeme, cayma hakkını kullanması durumunda kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan ücret bedeli iade edilir.)

  • Soru

    Değişim yapabilir miyim?

    Kargoda ürünleri teslim almış olduğunuz andan itibaren herhangi bir sorun yaşamış olduğunuzda .(beden uymama, üründen hoşlanmama vs.) ürün ve ya ürünlerinizin en geç 7 gün içerisinde tarafımıza göndererek iade veya değişimini sağlayabilirsiniz.

  • Soru

    Değişim işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim?

    Değişim için gönderdiğiniz ürünler tarafımıza ulaştığı an üyeliğinize iade tutarınız ''Hediye Çeki'' olarak tanımlanacak ve tarafınıza SMS ile bilgi verilecektir. SMS geldiken sonra 1 ay içerisinde alış verişinizi yapabilirsiniz. Hediye Çeki Kupon Kodunuzu üyeliğinize giriş yaptıktan sonra ''HESAP'' kısmında ''HEDİYE ÇEKLERİM'' kısmında bulunan kodu sepet kısmında kullanmanız yeterlidir.

  • Soru

    Göndermiş olduğum ürünü değiştirmek istediğimde kargo ücreti ödeyecek miyim?

    Aynı tutarda bir ürün ile yapacağınız değişimlerde ilk değişim için gönderdiğiniz ürün veya ürünlerin kargo masrafı anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderildiği takdirde herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. değişim işleminiz gerçekleştiği takdirde ürün gönderimi yapıldığında (ÜA) ücret alıcı olarak kargonuz gönderilir ve tarafınıza yansıyan bu ücret maksimum 4,90TL'nı geçmemektedir.

  • Soru

    Ürünü iade olarak gönderirken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

    Ürün iade işlemlerinde ürün veya ürünlerin kargo masrafı anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderildiği takdirde herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. iade işleminiz gerçekleştiği takdirde ilk sipariş esnasında yapılan gönderi için kargo varsa kapıda ödeme komisyon bedelleri kesilerek kalan bakiye banka hesabınıza/kredi kartınıza 10-14 iş günü içerisinde iade edilecektir.

  • Soru

    Kredi kartı siparişimi iade ettiğimde bana ulaşılamadığında ne yapılmaktadır?

    İade ve değişim departmanı konu ile ilgili olarak size ulaşamadığında mesaj gönderimi gerçekleştirmektedir ve işlemleriniz için 48 saatlik bekleme sürecine girmektedir. Tekrar dönüş sağlanmadığı takdirde kredi kartınıza ödeme işlemi sağlanmaktadır.

Toplam 25 mesaj var.
1 2 3
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.