yandex-metrica-pazarium
SSS Sık Sorulan Sorular
  • Soru

    11. AYNI SİPARİŞ İÇERİSİNDE BİR KISMI İADE BİR KISMI DEĞİŞİM OLARAK SAĞLAYABİLİR MİYİM ?

    Siparişinizin bir kısmını iade bir kısmını değişim yapabilirsiniz. Değişim yapacağınız ürünler için değişim prosedürü iade etmek istediğiniz ürünler için ise iade prosedürü uygulanıp işleminiz yapılır.

  • Soru

    12. İNTERNET MAĞAZASINDAN ALINAN ÜRÜNLERİ PAZARİUM MAĞAZASINDA DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM ?

    YAPABİLİR MİYİM ?
    İnternet mağazasından alınan ürünler Pazarium mağazasından fişiniz ile birlikte en geç 7 iş günü içinde değişim yapılabilir. fakat iade yapılamaz.(ayakkabı,saat,aksesuar ) gibi ürünler mağazalardan değişim yapılamaz.

  • Soru

    13.İADE İŞLEMLERİNDE KARGO YA DA KAPIDA ÖDEME ÜCRETİ GERİ ÖDENİYOR MU ?

    İade işlemlerinde kargo ve kapıda ödeme işlem ücreti ödenmemektedir. Sadece ürün bedeli ödenmektedir. varsa kampanya kapsamında yararlanmış olduğunuz ücretsiz kargo vs. kampanyalarında hediye edilen kargo veya kapıda ödeme bedelleri kesilerek kalan bakiye iadesi sağlanır.

  • Soru

    14.İADEM SİZE ULAŞINCA NE OLACAK VE ÖDEMEM NE ZAMAN YAPILACAK ?

    İadeniz bize ulaştığı zaman iade işleminiz ile ilgili size SMS ya da mail ile bilgi verilecektir. Telefonla ulaşamadığımız durumlarda tarafınıza bilgilendirme SMS olarak yönlendirilecektir. İadenizin onaylandıktan sonra kredi kartlı ödemeleriniz doğrudan kartınıza yatırılmaktadır. Kapıda Ödemeyle yapılan alışverişlerde de fişin arkasına belirttiğiniz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Kredi kartlı ödemeleriniz en geç 7-14 işgünü içerisinde yapılmakta ancak ekstrenize yansıması tamamıyla bankanızla alakalıdır. www.pazarium.com.tr ‘nin bu süreçlere hiçbir müdahale hakkı bulunmamaktadır. Yaşanan gecikmelerde bankanızdan bilgi alabilirsiniz. Kapıda ödemeyle yapılan alışverişlerinizde iade işlemlerinizin hızlı olması için; Fişinizin arkasına belirttiğiniz bilgilerin, özellikle ödemenin yapılacağı Ad-Soyad ve IBAN bilgileri kısmını eksiksiz doldurmanız çok önemlidir. İade işlemleriniz onaylandıktan 7-14 iş günü içerisinde ödemeleriniz belirtmiş olduğunuz IBAN numarasına yatırılmaktadır. Yanlış verilen IBAN numaralarında müşteri hizmetlerimiz tarafından çağrı ya da SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz. Ulaşılamayan irtibat telefonlarında, www.pazarium.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.

  • Soru

    15. SİPARİŞİMİ KREDİ KARTI İLE OLUŞTURDUM İBAN NUMARASI YAZMAMA GEREK VAR MI ?

    Kredi kartlı siparişlerde IBAN numarası belirtmenize gerek yoktur. Bu bilgi kapıda kağıda kredi kartı ile ödeme yapan müşterilerimiz için de geçerlidir.

  • Soru

    16.İADE İŞLEMİ SONRASINDA ÖDEME YAPILDIĞINDA HESABIMDA NE ZAMAN GÖRECEĞİM ?

    İade işlemlerinizde iadeniz onaylandıktan sonra en geç 7-14 iş günü içerisinde hesabınıza ödeme gerçekleşmektedir. Fakat kredi kartlı alışverişlerde bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması konusunda farklılık gösterebilir. Bu durumda lütfen bankanızla irtibat geçiniz.

  • Soru

    17.SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?

    Sipariş iptal talebiniz için sipariş numaranızı ve iptalinizi belirterek info@pazarium.com.tr adresine mail atabilirsiniz veya 0212 568 10 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi belirtebilirsiniz.

  • Soru

    19.DİĞER SORULARIM İÇİN NE YAPMAM GEREKİR?

    0212 568 10 00 numarasından müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Soru

    İade işlemi sonrasında ödeme yapıldığında hesabımda ne zaman göreceğim?

    İade işlemlerinizde iadeniz onaylandıktan sonra en geç 7-14 iş günü içerisinde hesabınıza ödeme gerçekleşmektedir. Fakat kredi kartlı alışverişlerde bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması konusunda farklılık gösterebilir. Bu durumda lütfen bankanızla irtibat geçiniz.

  • Soru

    IBAN numaramı nereden ve nasıl öğrenebilirim?

    IBAN numaranızı bankanızın müşteri hizmetlerinden. internet bankacılığından veya ATM lerden öğrenebilirsiniz.

Toplam 21 mesaj var.
1 2 3
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.